jenson

Direktlänk till inlägg 30 november 2012

Idag är en sån här dag...

Av jenson - 30 november 2012 09:59

Vaknade med jävla bra humör! Men jag förvandlades snabbt till ett godismonster! SOCKEEER! Aaaaaah jag hade kunnat äta upp min katt där hon ligger för att hon är så jävla söt. Söt.... Som socker...

Nu ska jag snart hoppa i träningskläderna och förhoppningsvis blir jag av med denna demon som övertagit mitt huvud. Jag känner mig lite som besatt. Om jag inte får någonting i magen snart så kommer jag mest troligt att klättra på väggarna och attackera min pojkvän! Jag kommer att ta tag i hans ben och svinga honom som en propeller och sedan kasta honom över balkongräcket, hoppa ner, ta kvarlevorna, kasta in dom i ugnen. Äta. Människa. Det kan inte vara gott, så jag tar mig nig ett päron istället.

Som sagt, träning snart. Jag återkommer med en liten uppdatering om mitt super träningspass som kommer att vara så simpelt att till och med en snigel kan utföra det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:D

Av jenson - 9 januari 2013 07:47

Tja bloggen! Hittils har denna vecka gått FÖRJÄVLA bra! Sedan i måndags har jag gått till jobbet, varit på långpromenad med mitt hjärta (som förövrigt, nästan, lärt sug vilken takt jag går i) i måndags, och igår blev det en promenad på ca. 40 min! ...

Av jenson - 7 januari 2013 09:53

Jag har införskaffat mig en träningsdagbok! Där skriver jag vad jag äter och hur mycket jag rör på mig. Så det kan ha med min dåliga uppdatering att göra.    Det är ganska fantastiskt hur jag äter... Nu när jag har börjat skriva upp vad jag äte...

Av jenson - 2 januari 2013 15:34

Tja alla. Två dagar av det nya året har redan passerat. Jag hoppas att alla hade en bra nyårsafton. Jag har starka funderingar på vad jag ska göra med mitt hår. VARFÖR ÄR JAG ALDRIG NÖJD? Jag måste bara få skratta åt mig själv för att jag ä...

Av jenson - 30 december 2012 17:14

Tja tja bloggen. Hoppas att alla har haft en förträffligt kul jul! Jag har haft en bra jul med nära och kära iallafall. Men efter dessa dagar mår jag inte så bra i kroppen. Jag ställde mig på vågen idag, tillåt mig att garva läppen av mig (HAHH...

Av jenson - 20 december 2012 19:16

Tja alla glada bloggers lovers! Just hemkommen från gymmet... Och idag, har kag och min povvecksvän Madelene kört på jävla bra! Vi började med uppvärmning med hjälp av roddmaskinen, ca 10 minuter, sedan tog vi tag i musklerna och köra lite styrke...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards