jenson

Direktlänk till inlägg 5 december 2012

Bara för att jag behöver skriva lite skit.

Av jenson - 5 december 2012 18:42

Förbannat vad arg jag blir!

Jag kommer att ta det så kort och gott det går.
Jag tränar alltså på nordpoolen, en av de tre gym som step in/sensia äger. Jag ringde dit för att jag ville bjuda min pojkvän på en provvecka, det bokades ett möte. Ante gick på mötet och där bekräftas det att han inte kan få en provvecka på nordpoolens gym, eftersom det finns tillgång till badhuset också(?) jag fattar inte det hemska med det? Jag HAR ju tillgång till det så klart som fan att han ska ha det!? Hur som helst så fick han en provvecka på vanliga step in...
Jag blev arg, men orkade inte lägga mig i den saken.

Argare blir jag...

Idag ringde jag till step in igen för att bjuda bort ännu en provvecka, till Madelene. Så den här gången sa jag klart och tydligt: "jag tränar på nordpoolen, är det så att hon får en provvecka där då?"
Receptionisten: "ja, om det är där du tränar så!"
BRA! Då har vi det klart! Antingen ljög Ante för mig (jävligt konstig lögn), eller så har de som jobbar där svårt för att kommunicera med varandra.

Dåså... Ante ringer upp och pratar med en kvinna. Förklarar hans situation, att han egentligen skulle ha en provvecka på nordpoolen, inte på step in. Hon säger att hon snart ska ringa upp honom. När hon ringer upp talar hon om för honom att hon har aktiverat hans kort så att han kan träna med mig, PÅ NORDPOOLEN.

Svin taggade på att äntligen få träna tillsammans går vi in som två soldater, redo att massakera varenda muskel i våra kroppar, på nordpoolen. När DEN receptionisten stannar Ante och säger: "det där kortet fungerar inte här..."
Efter några minuters väntade i telefonen till step in, så visar det sig att kortet inte alls är aktiverat för att träna på nordpoolen, kvinnan som Ante pratade med har inte alls fixat så att han kunde träna med mig, på "mitt" gym. Därför kommer jag att ge tummen ner, JÄVLIGT LÅNGT NER, för step in/sensia idag.

Kommunikation, är en av de viktigaste sakerna i ett företag. Och snälla... Lova inte någonting som inte tänker hållas.

Bara för att jag är så jävla arg just nu, ska jag baka en kaka. Lika stor som jävla jordklotet. Hejdå

 
 
Vickan

Vickan

11 december 2012 20:42

HALLÅ JAG VÄÄÄÄNTAAAAARRRRRRR!!!

http://vickanochlinnet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:D

Av jenson - 9 januari 2013 07:47

Tja bloggen! Hittils har denna vecka gått FÖRJÄVLA bra! Sedan i måndags har jag gått till jobbet, varit på långpromenad med mitt hjärta (som förövrigt, nästan, lärt sug vilken takt jag går i) i måndags, och igår blev det en promenad på ca. 40 min! ...

Av jenson - 7 januari 2013 09:53

Jag har införskaffat mig en träningsdagbok! Där skriver jag vad jag äter och hur mycket jag rör på mig. Så det kan ha med min dåliga uppdatering att göra.    Det är ganska fantastiskt hur jag äter... Nu när jag har börjat skriva upp vad jag äte...

Av jenson - 2 januari 2013 15:34

Tja alla. Två dagar av det nya året har redan passerat. Jag hoppas att alla hade en bra nyårsafton. Jag har starka funderingar på vad jag ska göra med mitt hår. VARFÖR ÄR JAG ALDRIG NÖJD? Jag måste bara få skratta åt mig själv för att jag ä...

Av jenson - 30 december 2012 17:14

Tja tja bloggen. Hoppas att alla har haft en förträffligt kul jul! Jag har haft en bra jul med nära och kära iallafall. Men efter dessa dagar mår jag inte så bra i kroppen. Jag ställde mig på vågen idag, tillåt mig att garva läppen av mig (HAHH...

Av jenson - 20 december 2012 19:16

Tja alla glada bloggers lovers! Just hemkommen från gymmet... Och idag, har kag och min povvecksvän Madelene kört på jävla bra! Vi började med uppvärmning med hjälp av roddmaskinen, ca 10 minuter, sedan tog vi tag i musklerna och köra lite styrke...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards