jenson

Direktlänk till inlägg 12 december 2012

Felåt Vickan....

Av jenson - 12 december 2012 16:33

God kväll! Jaa, om jag säger så här: mitt liv = fullspäckat! Jag har, som alla andra, behov och måsten. Jag måste till exempel sova, och sitta vid Facebook, träna, kolla tv, vara för lat och glömsk för att skriva blogg.
Men HEY! Don't be sad... Nu är jag tillbaka!

Fredagen den 7 december blev jag ytterligare ett år äldre. Jag har ingen dödslängtan eller dödsångest än. Eller lite, eftersom jag har ätit tonvis med tårta. Men det ska vi inte prata om.

Träningen? Undrar ni nu... Jaa, säger jag med en suck. Det går bra. Imorgon.

6 kg ska jag gå ner till 23 januari... Klarar jag det? Tror inte det, men kanske 4 kg iallafall. För nu jävlar skiter jag i att julen rullar in och att det ska ätas en massa mat. Jag ska vara så duktig att jag ska bo på gymmet under jul ledigheten, om det ens är öppet.

Jag och karln åt just varma mackor med tacoköttfärs! "Det var ju gott" tänkte ni, och det var det också.

Nu däremot, ska vi slå igång julkalendern! Hejjppaaaa

Till alla mina blogglovers out there: i love you Vickan!

 
 
Vickan

Vickan

12 december 2012 19:04

Åh! Det var två lyckliga minuter! Tack! Jag ska å gå ner i vikt. Typ 10 kg på obestämd tid. Helst på en vecka. Har köpt en crosstrainer för att du skrev att du älskade den! SÅ stort fan är jag!!!

Nu vaknar min unge!

Puss!

http://Vickanochlinnet.blogg.se

jenson

13 december 2012 20:54

Crosstrainer in my heart 4-ever!!!! Pussa din lilla tjej från mej!

 
Fride

Fride

12 december 2012 20:54

Tänker alla utom jag ;) hahha

http://fridamede.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Vickan

13 december 2012 23:07

Jepp!!!!! Ska göre!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:D

Av jenson - 9 januari 2013 07:47

Tja bloggen! Hittils har denna vecka gått FÖRJÄVLA bra! Sedan i måndags har jag gått till jobbet, varit på långpromenad med mitt hjärta (som förövrigt, nästan, lärt sug vilken takt jag går i) i måndags, och igår blev det en promenad på ca. 40 min! ...

Av jenson - 7 januari 2013 09:53

Jag har införskaffat mig en träningsdagbok! Där skriver jag vad jag äter och hur mycket jag rör på mig. Så det kan ha med min dåliga uppdatering att göra.    Det är ganska fantastiskt hur jag äter... Nu när jag har börjat skriva upp vad jag äte...

Av jenson - 2 januari 2013 15:34

Tja alla. Två dagar av det nya året har redan passerat. Jag hoppas att alla hade en bra nyårsafton. Jag har starka funderingar på vad jag ska göra med mitt hår. VARFÖR ÄR JAG ALDRIG NÖJD? Jag måste bara få skratta åt mig själv för att jag ä...

Av jenson - 30 december 2012 17:14

Tja tja bloggen. Hoppas att alla har haft en förträffligt kul jul! Jag har haft en bra jul med nära och kära iallafall. Men efter dessa dagar mår jag inte så bra i kroppen. Jag ställde mig på vågen idag, tillåt mig att garva läppen av mig (HAHH...

Av jenson - 20 december 2012 19:16

Tja alla glada bloggers lovers! Just hemkommen från gymmet... Och idag, har kag och min povvecksvän Madelene kört på jävla bra! Vi började med uppvärmning med hjälp av roddmaskinen, ca 10 minuter, sedan tog vi tag i musklerna och köra lite styrke...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards