jenson

Alla inlägg under november 2012

Av jenson - 30 november 2012 20:36

Idag har jag gjort en massa!
1. Jobbat
2. Tränat
3. Jobbat
4. Hämtat ut kläder
5. Ätit middag
6. Klappa kisse
7. Kolla tv

Listan kunde vara längre, men jag orkar inte.
Träningen fick bra! Det var dock inte ett så långt pass.
10 minuters uppvärmning på cykel, 10 minuter roddmaskin och 10 minuter crosstrainer. Som ni kanske har märkt så tränar jag inte så mycket styrke men det kommer med tiden... Jag älskar att träna med crosstrainer! Det känns i hela kroppen och det är skönt! Om jag hade haft konditionen så hade jag nog levt på en. Hahah, fatta synen. "Men titta! Här kommer Jennifer! På en..... Crosstrainer..."

Om jag vaknar klockan sju imorgon, vilket jag mest troligt kommer att göra, så ska jag fan unna mig en tripp till gymmet för lite morgongympa! Det är så skönt, jag mår så bra och att svettas.... Det måste ju fan vara livet. Det är känslan, när man kommer hem efter ett hårt träningspass och har duschat och lagt sig i soffan för självtorkning, som är den skönaste ever! Härmed lovar jag, Jennifer, mina läsare att jag SKA på gymmet imorgon på morgonen.

Kläder har jag hunnit hämta ut! Så fantastiskt! Jag har köpt en t-shirt från Sweden rock shop och den var värd varenda jävla krona! För den är så jävla snygg! Who am i kidding? Alla deras kläder är snygga!

Jag och min siamesiska sambo har varit och ätit middag tillsammans med Frida, Mathias och Nicola på arcitc, det är ju också alltid gott. Finns det någon snäll thailändsk människa där ute som vill lära mig att laga mat? Jag skulle kunna livnära mig på det. Om nom nommeeee

Nu sitter jag och kollar på tv med min kississimississi och vi ska alldelens snart tvinga Ante att massera oss! Han har inget val. Om han inte masserar oss så bussar jag lillan på honom!

Av jenson - 30 november 2012 09:59

Vaknade med jävla bra humör! Men jag förvandlades snabbt till ett godismonster! SOCKEEER! Aaaaaah jag hade kunnat äta upp min katt där hon ligger för att hon är så jävla söt. Söt.... Som socker...

Nu ska jag snart hoppa i träningskläderna och förhoppningsvis blir jag av med denna demon som övertagit mitt huvud. Jag känner mig lite som besatt. Om jag inte får någonting i magen snart så kommer jag mest troligt att klättra på väggarna och attackera min pojkvän! Jag kommer att ta tag i hans ben och svinga honom som en propeller och sedan kasta honom över balkongräcket, hoppa ner, ta kvarlevorna, kasta in dom i ugnen. Äta. Människa. Det kan inte vara gott, så jag tar mig nig ett päron istället.

Som sagt, träning snart. Jag återkommer med en liten uppdatering om mitt super träningspass som kommer att vara så simpelt att till och med en snigel kan utföra det.

Av jenson - 29 november 2012 19:52

Hanna och jag, vi e goda vänner... Fastän mycket olika, vi tycker om.... Ja, ni vet hur den går. Fan va gott med polly.... Bara originalet alltså! Ljus choklad.

Oh maj gad, säger jag bara! Jag och Hanna-långstekpanna har varit i Luleå hela eftermiddagen och köpt julklabbar! Vi har köpt till våra killar och till oss själva.
När jag och Hanna åkte rulltrappa i strand gallerian så släppte jag väder, ett jävla åskmoln! Jag trodde att trappjäveln skulle braka ihop, om inte annat dö av odören. Men det roligaste av allt var... Samtidigt som jag fes så var det någon som borrade, så det var bara jag som hörde den och kände vibrationerna av den. Så jag viskade till Hanna: jag fes! Och började springa upp för trappan... Medan Hanna inte riktigt hörde vad jag sa och stod kvar i det gröna molnet. H-A-H-A säger jag då! Det var kul! Det är humor!

Vi åt på Mc Donalds! Jag åt en Mc Wrap! Svin god för övrigt! Jag drack en cola zero *skäms* men fan... Jag får väl träna extra hårt imorgon!

Nu är jag hos mamma och hon bara babblar hela tiden. - GAD DAAAMN MAMMA, trying to skriva blogg HERE!?

Av jenson - 29 november 2012 09:36

God morgon i luván! Just nu sitter jag och torkar snoret som rinner längs snorrännan. Det är nämligen så att karln hade kokat ihop köttfärssås och spaghetti till tidig lunch! Och då blev jag så jävla sur att jag började grina, för jag ville ha makaroner istället *hoppar och studsar som en 3 årig flicka* nä, jag blev snorig för att det var så starkt och gott.

Men vet ni vad jag hatar? Jag hatar knortar i maten. Som idag t. ex. jag hade ätit upp nästan all mat... Och så i en av de sista tuggorna skådar mitt norra öga en majs... Frågar vänligt Ante: men VAFAAN? Har du stoppat majs i maten!? (Jag är inte förtjust att ha det i maten)
Ante: neeej, säger han och drar en extra kik över på min tallrik.
Nästan hela min jävla dag förstörd tack vare den där knorten, tänk så hade jag fått den i munnen? Jag hade kunnat dö! Den var ju trots allt lika stor som ett majskorn! Nä, fan för er som inte rensar i kycklingfiléer, fläskfiléer och annat kött! Rena bort det där som inte får att tugga! Jag skiter i om det ger mer smak. DET ÄR ÄCKLIGT OCH MÄNNISKOR DÖR FAKTISKT AV DET!

Nu ska jag chilla ett tag. Sen blir det nog en promenad :) kram då va

Av jenson - 28 november 2012 17:05

Min tand fortsätter att jävlas med mig. Jag funderar på att kontakta närmsta mekaniker så han/hon får dra ett mek i brödtugget. För att gå till tandläkaren är uteslutet, finns inte på kartan, kommer inte att ske, adioso tandläkarioso! Hahah ni fattar.

Idag ska jag på seans. Det ska bli kul! Spännande! Det är min mamma till ära som håller i den och hon är så duktig.

Jag åt pizza till middag. Det var gott, jag var värd det.

Av jenson - 28 november 2012 12:31

Okej, så jävla jobbig var det inte på gymmet idag...

Jag och min trogne vän Linda gick/powerwalkade i 20 minuter på bandet, cyklade ca. 10 och körde roddmaskinen i 5 minuter. Inget mördarpass, men jag hoppas att jag känner någonting imorgon iallafall.

Men nu börjar den riktiga träningen - städning av hemmet. Jag bara älskar att städa! Verkligen! I love it! Det är därför jag jobbar som städerska, för när jag kommer hem är det det enda jag vill göra! Stääädaaaa! Fan va tråkigt det är.

Av jenson - 28 november 2012 09:58

God morgon säger somliga nu, medan jag i princip säger god eftermiddag! Idag har jag varit vaken sedan halv fem, men får skylla mig själv som la mig i sängen klockan åtta.

Helt ärligt så gick jag inte ut på en promenad igår, soffan var alldelens för skön. Men idag ska det tränas.
Som nybörjare ang. Träning, så tycker jag att man gör ett bra jobb om man ens tar sig dit... Jag har/haft ångest och det gör de svårare för mig vissa gånger, att träna kring människor då jag tror att de hånar mig, men att jag ens tar mig till gymmet för att bara gå på bandet i 20 minuter tycker jag är bra! Jag tycker att man ska vara stolt för det man gör, inte för det man inte gör.

Här blev det sentimentalt....

Vad jag mer ska göra idag är att spendera tid med lite väninnor till mig, SkA bLi Så kUl aZzå.
Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta bort denna jävla städerskasvett som har lagt sig som en lapptäcke över mig. Ha en bra da lixxxom

Förövrigt så saknar jag den sköna sommaren

Av jenson - 27 november 2012 16:59

Nu har jag och min kille just ätit middag, och fyfan vilket lyx det blev! Denna middag har vi lagt ner blod, svett och tårar i... Fiskbullar och potatis. Lika gott som vanligt!


Så... nu sitter jag här igen, nersjunken i soffan och kollar på Ghost Whisperer, funderar på mitt nästa drag. Om inte min sambo hade nypit mig så jävla hårt i armen så kanske jag hade velat gå ut på en promenad med honom, men som sagt... när man har ont i armen kan man inte använda benen. (Detta är mitt tjocka "jag" som talar) Jag är en jävel på att komma på ursäkter så jag slipper göra en massa jobbiga saker.


Att komma ut, gå till gymmet, gå till jobbet (som förövrigt bara tar högst 7 minuter) är jag för lat för att göra. Jag kommer på ursäkter som: "nä, men... jag måste ju ta bilen idag för att... jag ska ju köra tvätt... och jag måste hinna hem innan jag ska vidare på nästa ställe." HER-RE-GUD KVINNA! TA DIG SAMMAN! hahah, fan så patetisk jag är. Det absolut värsta av allt är att jag är medveten om allt jag gör fel, men jag har inte förändrat någonting. För några veckor sedan gick jag till jobbet i en och en halv vecka... Jag gick ner 1,5 kg. Hur enkelt som helst. Sen fann jag kärleken i godis igen.... 


Tur är väl att jag har tagit mig tiden att skaffa en blogg, så jag kan skriva ner hur bra jag mår varenda gång jag har rört på mig. I morgon startar förberedelseträningen inför nästa veckas psykträning. Det är nämligen så att Ante (min kille), ska få en provvecka av mig på  gymmet jag tränar på och med hans ögon på mig, vågar jag ju inte göra annat än att träna ihjäl mig.


*lycka till, till mig*


Nu ska jag smälta maten, sen tar jag väl med nypfanskapet på en promenad i den kalla vinternatten. åh, jag älskar hur jävla djup jag är. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards