jenson

Direktlänk till inlägg 30 november 2012

Förberedelse för förintelse

Av jenson - 30 november 2012 20:36

Idag har jag gjort en massa!
1. Jobbat
2. Tränat
3. Jobbat
4. Hämtat ut kläder
5. Ätit middag
6. Klappa kisse
7. Kolla tv

Listan kunde vara längre, men jag orkar inte.
Träningen fick bra! Det var dock inte ett så långt pass.
10 minuters uppvärmning på cykel, 10 minuter roddmaskin och 10 minuter crosstrainer. Som ni kanske har märkt så tränar jag inte så mycket styrke men det kommer med tiden... Jag älskar att träna med crosstrainer! Det känns i hela kroppen och det är skönt! Om jag hade haft konditionen så hade jag nog levt på en. Hahah, fatta synen. "Men titta! Här kommer Jennifer! På en..... Crosstrainer..."

Om jag vaknar klockan sju imorgon, vilket jag mest troligt kommer att göra, så ska jag fan unna mig en tripp till gymmet för lite morgongympa! Det är så skönt, jag mår så bra och att svettas.... Det måste ju fan vara livet. Det är känslan, när man kommer hem efter ett hårt träningspass och har duschat och lagt sig i soffan för självtorkning, som är den skönaste ever! Härmed lovar jag, Jennifer, mina läsare att jag SKA på gymmet imorgon på morgonen.

Kläder har jag hunnit hämta ut! Så fantastiskt! Jag har köpt en t-shirt från Sweden rock shop och den var värd varenda jävla krona! För den är så jävla snygg! Who am i kidding? Alla deras kläder är snygga!

Jag och min siamesiska sambo har varit och ätit middag tillsammans med Frida, Mathias och Nicola på arcitc, det är ju också alltid gott. Finns det någon snäll thailändsk människa där ute som vill lära mig att laga mat? Jag skulle kunna livnära mig på det. Om nom nommeeee

Nu sitter jag och kollar på tv med min kississimississi och vi ska alldelens snart tvinga Ante att massera oss! Han har inget val. Om han inte masserar oss så bussar jag lillan på honom!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:D

Av jenson - 9 januari 2013 07:47

Tja bloggen! Hittils har denna vecka gått FÖRJÄVLA bra! Sedan i måndags har jag gått till jobbet, varit på långpromenad med mitt hjärta (som förövrigt, nästan, lärt sug vilken takt jag går i) i måndags, och igår blev det en promenad på ca. 40 min! ...

Av jenson - 7 januari 2013 09:53

Jag har införskaffat mig en träningsdagbok! Där skriver jag vad jag äter och hur mycket jag rör på mig. Så det kan ha med min dåliga uppdatering att göra.    Det är ganska fantastiskt hur jag äter... Nu när jag har börjat skriva upp vad jag äte...

Av jenson - 2 januari 2013 15:34

Tja alla. Två dagar av det nya året har redan passerat. Jag hoppas att alla hade en bra nyårsafton. Jag har starka funderingar på vad jag ska göra med mitt hår. VARFÖR ÄR JAG ALDRIG NÖJD? Jag måste bara få skratta åt mig själv för att jag ä...

Av jenson - 30 december 2012 17:14

Tja tja bloggen. Hoppas att alla har haft en förträffligt kul jul! Jag har haft en bra jul med nära och kära iallafall. Men efter dessa dagar mår jag inte så bra i kroppen. Jag ställde mig på vågen idag, tillåt mig att garva läppen av mig (HAHH...

Av jenson - 20 december 2012 19:16

Tja alla glada bloggers lovers! Just hemkommen från gymmet... Och idag, har kag och min povvecksvän Madelene kört på jävla bra! Vi började med uppvärmning med hjälp av roddmaskinen, ca 10 minuter, sedan tog vi tag i musklerna och köra lite styrke...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards