jenson

Alla inlägg under december 2012

Av jenson - 30 december 2012 17:14

Tja tja bloggen. Hoppas att alla har haft en förträffligt kul jul!

Jag har haft en bra jul med nära och kära iallafall. Men efter dessa dagar mår jag inte så bra i kroppen.
Jag ställde mig på vågen idag, tillåt mig att garva läppen av mig (HAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHAA) jag har alltså gått upp 2,5 kg under jul. Så jag är ju så där, halvstolt över mig själv. NOT!

Men jag har fortfarande 24 dagar kvar att nå mitt mål... eftersom jag har gått upp 2,5 kg så böir det ju i detta fall -7 kg och jaaaa... Jag hade ju inte tänkt svälta mig själv, så vi får se hur mycket jag hinner gå ner. Annars sätter jag ett nytt mål.

Så... Nya tag barra!

Ha nu en hos fortsättning och ett gott nytt år!

Av jenson - 20 december 2012 19:16

Tja alla glada bloggers lovers! Just hemkommen från gymmet... Och idag, har kag och min povvecksvän Madelene kört på jävla bra!

Vi började med uppvärmning med hjälp av roddmaskinen, ca 10 minuter, sedan tog vi tag i musklerna och köra lite styrke! Bröst, armar och mage fick jobba extra hårt idag. Jag börjar bli lite orolig om jag verkligen kommer att klara av att nå mitt mål som är satt den 23 januari. Men OM, jag inte skulle klara det... Så FÅR JAG INTE GE UPP! Vi avslutade iallafall detta träningspass med min kärlek - crosstrainern! 10 minuter på den, på nivå 12 gjorde nog susen. Jag kan faktiskt medge att jag är stolt över detta träningspass och jag hoppas på många fler av dessa.
Nu ska jag käka någonting jävligt gott och sen ska jag mysa ner mig i soffan med min älskade.

Hoppas att eran dag har varit lika bra som min!

Av jenson - 19 december 2012 16:34

till varmare breddgrader! det är inte många som vet att jag ens ska resa... Det ska bli så skönt, när svetten bara rinner, vattnet som släcker den brinnande törsten. Jag ska på gymmet. 


Hejdå

 

Av jenson - 19 december 2012 09:55

Idag är idag! Och idag är det onsdag! Imorgon är det torsdag och dagen efter det så är det fredag och jag älskar fredagar. 


Just idag ska jag göra lite allt möjligt. Jag ska städa min fina lägenhet, jag ska till Ida och fixa mina naglar, sedan ska jag laga en god middag till min karl tills han kommer hem och som avslut på denna dag, ska jag TRENA. Förhoppningsvis får jag in lite styrke i detta pass! Ödet avgör. Så om jag helt plötsligt får en hantel i skallen så skulle den nog vara från en högre makt, som ett tecken på att jag ska träna lite mer styrke. Eller så är det bara en liten BITCH som muckar gräl...


Saken är den, när det kommer till träning osv. Jag, som säkert många andra, vill se skillnad på en gång! PÅ EN JÄVLA GÅNG! Att "ge upp" är mitt mellannamn. Så, en sak jag ska göra är att ta en bild på mig nu, IDAG(!), och sen när jag känner någon förändring, så får jag väl ta en till. 


Nu ska jag köra igång städningen! Tjarå bloggen

Av jenson - 18 december 2012 13:43

Träna, träna, trääääänaaaaa! Igår! Jag körde hårt igår, tycker jag. Jag höjde en nivå på roddmaskinen och på löpandet gjorde jag lite annat än vad jag brukar göra (tolka det som du vill) och på crosstrainern höjde jag ännu en nivå.
Tänka sig att ETT enda kilo på vågen kan ge en människa så mycket energi och motivation!

3 kg kvar till målet inför slutet på januari!

Hej val! Nu ska jag bli smal

Av jenson - 17 december 2012 10:43

JAG VILL HA TRÄNINGSKLÄDER! JAG VILL HA TRÄNINGSKLÄDER SOM SITTER BRA! MEN GÅR DET? NAE, DET GÅR INTE... FÖR JAG ÄR SÅ JÄVLA FEEEEET.


Det är ungefär hur jag känner idag :) så där... skit bra. Nu ska jag iallafall ta mig till gymmet! Och träna, som fan. Kanske tar ett kvällspass också? 

Vem hjälper mig med ett träningsschema, där jag ENDAST, ENBART bränner fett på bästa möjliga sätt? Jag vill ju självklart bygga muskler också, så småning om. Men nu vill jag bara gå ner i vikt.


Jag ska gå och väga mig nu, så ursäkta mig några sekunder... (30 sekunder senare) - JAG TAR TILLBAKA ALLT OM ATT JAG KÄNNER MIG FET! HAHAHA, JAG HAR GÅTT NER ETT KG. wiho! Må händas vara att det inte är mycket, men för mig är de det. 

Det är fantastiskt hur en våg kan påverka mig... Jag älskhatar vågar. 


Nu ska jag klä på mig, för ingen skulle väl uppskatta en naken brud på gymmet? eller?


hejdå, jag återkommer.

Av jenson - 12 december 2012 16:33

God kväll! Jaa, om jag säger så här: mitt liv = fullspäckat! Jag har, som alla andra, behov och måsten. Jag måste till exempel sova, och sitta vid Facebook, träna, kolla tv, vara för lat och glömsk för att skriva blogg.
Men HEY! Don't be sad... Nu är jag tillbaka!

Fredagen den 7 december blev jag ytterligare ett år äldre. Jag har ingen dödslängtan eller dödsångest än. Eller lite, eftersom jag har ätit tonvis med tårta. Men det ska vi inte prata om.

Träningen? Undrar ni nu... Jaa, säger jag med en suck. Det går bra. Imorgon.

6 kg ska jag gå ner till 23 januari... Klarar jag det? Tror inte det, men kanske 4 kg iallafall. För nu jävlar skiter jag i att julen rullar in och att det ska ätas en massa mat. Jag ska vara så duktig att jag ska bo på gymmet under jul ledigheten, om det ens är öppet.

Jag och karln åt just varma mackor med tacoköttfärs! "Det var ju gott" tänkte ni, och det var det också.

Nu däremot, ska vi slå igång julkalendern! Hejjppaaaa

Till alla mina blogglovers out there: i love you Vickan!

Av jenson - 5 december 2012 18:42

Förbannat vad arg jag blir!

Jag kommer att ta det så kort och gott det går.
Jag tränar alltså på nordpoolen, en av de tre gym som step in/sensia äger. Jag ringde dit för att jag ville bjuda min pojkvän på en provvecka, det bokades ett möte. Ante gick på mötet och där bekräftas det att han inte kan få en provvecka på nordpoolens gym, eftersom det finns tillgång till badhuset också(?) jag fattar inte det hemska med det? Jag HAR ju tillgång till det så klart som fan att han ska ha det!? Hur som helst så fick han en provvecka på vanliga step in...
Jag blev arg, men orkade inte lägga mig i den saken.

Argare blir jag...

Idag ringde jag till step in igen för att bjuda bort ännu en provvecka, till Madelene. Så den här gången sa jag klart och tydligt: "jag tränar på nordpoolen, är det så att hon får en provvecka där då?"
Receptionisten: "ja, om det är där du tränar så!"
BRA! Då har vi det klart! Antingen ljög Ante för mig (jävligt konstig lögn), eller så har de som jobbar där svårt för att kommunicera med varandra.

Dåså... Ante ringer upp och pratar med en kvinna. Förklarar hans situation, att han egentligen skulle ha en provvecka på nordpoolen, inte på step in. Hon säger att hon snart ska ringa upp honom. När hon ringer upp talar hon om för honom att hon har aktiverat hans kort så att han kan träna med mig, PÅ NORDPOOLEN.

Svin taggade på att äntligen få träna tillsammans går vi in som två soldater, redo att massakera varenda muskel i våra kroppar, på nordpoolen. När DEN receptionisten stannar Ante och säger: "det där kortet fungerar inte här..."
Efter några minuters väntade i telefonen till step in, så visar det sig att kortet inte alls är aktiverat för att träna på nordpoolen, kvinnan som Ante pratade med har inte alls fixat så att han kunde träna med mig, på "mitt" gym. Därför kommer jag att ge tummen ner, JÄVLIGT LÅNGT NER, för step in/sensia idag.

Kommunikation, är en av de viktigaste sakerna i ett företag. Och snälla... Lova inte någonting som inte tänker hållas.

Bara för att jag är så jävla arg just nu, ska jag baka en kaka. Lika stor som jävla jordklotet. Hejdå

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards