jenson

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av jenson - 2 januari 2013 15:34

Tja alla.

Två dagar av det nya året har redan passerat. Jag hoppas att alla hade en bra nyårsafton.



Jag har starka funderingar på vad jag ska göra med mitt hår. VARFÖR ÄR JAG ALDRIG NÖJD? Jag måste bara få skratta åt mig själv för att jag är så skrattretande ibland. Jag vill ständigt ha förändringar i mitt liv.


Jag ställde mig på vågen idag. Jag är ju bara för bra. Jag har gått ner 1,5 kg å år! Så nu är det bara 1 kg kvar så är jag tillbaka på ruta ett, men med ett sjuhelvetes självförtroende om att jag klarar det här. 


Det känns som att det är så mycket som kommer att hända under 2013! Jag ska:

- Åka till Bollnäs och hämta kisse

- Tatuera mig

- Fjällvandra

- Åka på kryssning


och om allting går som det ska, med viktnedgången osv, så ska nog jag och min Ante unna oss en liten resa till varmare breddgrader tillsammans med min mamma. 

Jag ska väl vara lite klychig och säga som alla andra med en SUPERDUPERMEGA fjantig röst: "2013 KOMMER ATT BLI BÄSTA ÅRET EVVVEEERR" ........ -_-' Med störst garanti så kommer nog bättre år att passera, men jag kan alltid försöka göra det till ett bra år.


För ca. 1,5 år sedan slutade jag att vara jag. Hur jag än gör så hittar jag inte tillbaka.. Är det för att jag har blivit vuxen? hahah, jag tänker bara på hur trevlig jag var förr... Nu för tiden orkar jag inte engagera mig i att ens försöka lära känna nya människor, jag orkar inte bjuda på mig själv. 

Jag kan verkligen inte minnas sist jag fick ett av mina mongoutbrott och började dansa på borden. Men tyvärr så tror jag att det är för att jag har gjort för mycket förr. Jag har lagt ner enegri på att göra andra männsikor tillfreds, utan att tänka på mig själv. 

Det är iallafall skönt att jag vet vilka som står vid min sida vilket som. 

Jag tycker att det är fjantigt med att ha nyårslöften som aldrig hålls, men jag tänkte att jag skulle ha några iallafall:

- Gå ner i vikt

- Bli lite mer som mig själv igen

- SÖKA ETT NYTT JÄVLA JOBB

- Bli snygg som fan, så jag kan spotta på alla ytliga killar

- Pussa på mina katter varenda dag

- Pussa på min pojkvän

- Pussa på mina vänner

- Gå på massage

- Fotvård

- Klippa och färga håret hos en frisör

- Lyssna mer musik

- Gå på massage igen

- Bleka tänderna

- Bli ljushårig (så att min kille tänder på mig igen)

Det drog iväg lite, så jag stannar nog här.


HA D






Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards